Dražgoše – Vratni rob

Pešpot iz Dražgoš na Vratni rob

Vratni rob (1370mnm) je čudovit razglednik na južnem pobočju prostrane Jelovice. Odpira izjemen razgled na Selško dolino, Ratitovec, Škofjeloško in Cerkljansko hribovje, vse do Ljubljanske kotline s Šmarno goro v ozadju. Pešpot iz Dražgoš do Vratnega robu poteka po približno enourni neoznačeni in delno zahtevni stezi.

Zapeljemo se v Dražgoše do razvalin stare cerkve sv. Lucije in nadaljujemo po gozdni poti do obnovljene terilnice in sušilnice lanu. Opis poti do tu dobite na povezavi: Terilnica in sušilnica lanu v Dražgošah.

KTD-Drazgose-Logo-tisk1-150x150[1]

Od tu nadaljujemo naravnost po gozdi poti, ki se začne zmerno vzpenjati. Pot se trikrat razcepi, vedno se držimo desne. Nekaj metrov za zadnjim desnim odcepom pridemo do območja, kjer je bilo včasih kopišče (prepoznamo ga po črni prsti). Tu zavijemo iz gozdne poti v levo smer. Pot se vedno bolj oži in strmeje vzpenja. Nekaj metrov za oznako parcele št.238 se pot konča in se moramo povzpeti naravnost po pobočju, kjer po približno dvajsetih metrih vzpona stopimo na stezico. Od tu naprej nas vodi strma steza v levo. Prečkamo pet melišč (dva večja in tri manjše). Na meliščih je potrebno nekaj previdnosti, predvsem v jesenskem času, ko je prod zasut z jesenskim listjem. Na zadnjem melišču se nam že začnejo odpirati pogledi proti vrhovom Škofjeloškega hribovja in Selški dolini. Takoj za zadnjim meliščem pa nas čaka nekaj metrov zahtevnega vzpona na Mali Vratni rob, ki nas nagradi s čudovitimi razgledi. Od tu sledi še približno deset minut strmega vzpenjanja, ki vodi tik pod prepadnim robom Vratnega robu. Na vrhu nas najprej pozdravi Lojzetova bajta, ki stoji le nekaj metrov pred prepadnim vrhom Vratnega robu. – Dobrodošli!

Dražgoše -pot mimo terilnice in sušilnice lanu proti Vratnemu robu
Prvi razcep v desno
Ob poti, tik pred drugim razcepom v desno
Ob poti
Pred tretjim desnim razcepom
Pri starem kopišču, kjer se usmerimo levo
Oznaka parcele 238 pri brezpotju
Vratni rob
Razgled

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.